11 Şubat 2017 Cumartesi

Ciwaniya Jorê - Yukarı Civanlı

Ciwaniya Jorê (Yukarı Civanlı) köyü, Iğdır Tuzluca'ya (Qulp) bağlı bir Redki köyüdür. Köy Iğdır'a 82, Tuzluca'ya 46 km mesafededir.

Köyde yaşayan Redkili ailelerin soy isimleri: Taştan, Beytut, Karadeniz, Eryılmaz, Yiğit, Teksoy.


Ayrıntılı bilgi ve soy ağaçları REDKANLILAR isimli kitapta. Kitap için BURAYA ⬅️ tıklayın.





Köyden bazı fotoğraflar


Eledeve ailesinin yüz yaşındaki büyüğü Hüseyin Karadeniz.


Hüseyin Yiğit ile yaşıt olan Yusuf Yiğit.

Merhum Hüseyin Karadeniz.


soldan Yusuf Koçu, Şakir Yiğit,  Bekir Yiğit ve Ahmet Yiğit.

9 yorum:

  1. Civanli köyünde yaşayanlar kars kağızman akdam köyde yaşayan kaya ve turanlarla akrabalar taştanlar ( mala kolo) kayaların öz akrabalaŕı karadenizli mala eledeve turan ların öz akrabalaŕı

    Mehmet Emin Kaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde soy ağacınızı gönderseniz, Taştan ailesinin soy ağacı ile karşılaştırma yaparız.

      Sil
    2. Karadeniz aylesinde biri bana ulaşsin amca cocuklariyiz

      Sil
    3. Slm ben karadeniz liyim ama kimseyi tanımıyorum biz yılar önce ağri sırdı köyüne taşinmişiz

      Sil
  2. Dostum benim 1852 de büyük büyük dedem bu köyde doğmuş. Hemde bizimkler gelturi. Köyün tarihi hakkında bilgi verir misin?

    YanıtlaSil
  3. Eryılmaz ailesinin de şeceresini paylaşırsanız seviniriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Soy ağaçlarını biz çıkartmıyoruz. Aileler bize kendi soy ağaçlarını gönderiyor, bizde daha önce yine aileler tarafından gönderilen soy ağaçları ile karşılaştırıp, yakın akrabalarını bulmaya çalışıyoruz.

      Sil
  4. Acaba aile üyelerini revandaki şimdiki erivandaki bağlantılarını akrabaları bulma şansı varmıdır

    YanıtlaSil
  5. Ela retkan şahsım ve retkan aşireti adına senden gurur duyuyorum

    YanıtlaSil